Vertrouwenscontactpersonen

Wat doet de vertrouwenscontactpersoon?

Wij, Lydia en Rik, zijn de vertrouwenscontactpersonen van BFrisBee2’s. Dat betekent dat wij alle leden een luisterend oor kunnen bieden. In het bijzonder kunnen leden naar ons toe komen als zij te maken hebben gehad met ongewenste omgangsvormen zoals pesten, agressie, discriminatie, seksuele intimidatie of machtsmisbruik. Ook houden wij ons bezig met de integriteit van de vereniging. Als lid betekent dit concreet dat je met alles naar ons toe mag komen, wij luisteren en zijn er voor je. Jij houdt de regie, wij handelen niet zonder jouw toestemming. Als je even wilt praten ben je welkom en als je actie wilt ondernemen of met (een van) ons in gesprek wilt gaan mag je bij ons aankloppen.

Wie zijn wij?

Hallo! Ik ben Rik, ik ben 23 jaar oud en ik woon mijn hele leven al in Nijmegen. Ik ben nu iets meer dan twee jaar lid bij de BFrisBee2’s. Ik ben op de meeste trainingen en activiteiten aanwezig en speel zo veel mogelijk toernooien en competities mee. Ik begin nu aan mijn tweede jaar van mijn master in Artificial Intelligence, nadat ik ook in Nijmegen de bachelor Artificial Intelligence gevolgd heb. Ik hou van sporten, muziek luisteren, piano spelen en in de natuur zijn. Ik help mensen graag dus stuur me vooral een berichtje, bel me op, of kom een keer naar me toe als ik iets voor je kan betekenen

Hoi! Ik ben Lydia, 24 jaar en woon al zo’n 5 jaar in Nijmegen. Sinds augustus 2022 ben ik lid van de BFrisBee2’s en ik kom met plezier zo veel mogelijk naar de trainingen en competitiedagen. Na het doen van een bachelor International Business Communication en een master Taalwetenschap vond ik het leuk om nog een verkorte bachelor Logopedie te doen, dus daar ben ik momenteel veel mee bezig. Naast het druk hebben met mijn studie vind ik het leuk om gitaar te spelen, te sporten, te lezen en met taal bezig te zijn. Daarnaast help ik graag anderen, dus als ik iets voor je kan betekenen, schroom niet om mij een berichtje te sturen, te bellen of voor/op/na een training naar me toe te komen. Ik luister graag mee en denk graag mee als daar behoefte aan is.

Algemene contactgegevens

Vertrouwenscontactpersoon Nederlandse Frisbee Bond (NFB)
Mark Steenhuis: +31 6 28986340 / vcp@frisbeesport.nl

Vertrouwenspersoon Radboud Universiteit