Over de BFrisBee2's

Welkom bij de Nijmeegse Studenten Frisbee Vereniging BFrisBee2’s!
Wij zijn opgericht op 10 september 1994. Momenteel hebben we zo'n 50 leden.

Naast meerdere trainingen per week, hebben we ook veel activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ons jaarlijkse BOS-weekend (BFrisBee2’s Op Stap-weekend), bowlingtoernooi, dropping, disc golf, pubquiz, karaoke, spelletjesavonden en meer.

Competitie & Toernooien

We spelen mee met de landelijke Ultimate Frisbee competities. Deze bestaat uit drie verschillende competities: Outdoor, Mixed en Indoor. Elke competitie heeft drie á vier competitiedagen waarop je tegen ongeveer drie of vier teams speelt. In elke competitie spelen meerdere teams mee van onze vereniging.

Verder gaan we graag naar toernooien in Nederland en ook het buitenland.

Als laatste organiseren we ons eigen jaarlijkse toernooi “Schreeuw van de Meeuw”. Dit indoor toernooi is de aftrap van het indoor seizoen, waarbij wij teams uit Nederland en het buitenland verwelkomen voor een twee daags toernooi.

Lidmaatschap

Een lidmaatschap van de BFrisBee2’s (en automatisch ook de Nederlandse Frisbee Bond) kost maar €30,00 per jaar. Als je na 1 januari lid wordt, betaal je nog maar €20,00 voor de rest van het studiejaar (tot 1 september). Je moet hiervoor wel in het bezit zijn van een sportkaart van het Radboud Sportcentrum. Deze kan je aanvragen bij de balie van het Sportcentrum of via de website.

Als je lid bent, mag je meetrainen op alle trainingen, deelnemen aan activiteiten en meedoen met toernooien.

Helemaal enthousiast geworden over onze vereniging? Lid worden kan via het inschrijfformulier op de website.